Flickr Images

2016 m. rugsėjo 27 d., antradienis

Chia Sėklų Pudingas - Skani Idėja Pusryčiams!

Nuolat matydavau ir girdėdavau kaip veganai kalba apie chia pudingus, matydavau nuostabias šio super maisto desertų nuotraukas, kurios ir mane labai viliojo jį išbandyti, bet kažkodėl vis delsiau. Net mano sesė, kuri tuo metu dar buvo visavalgė (dabar jau vegetarė - yey!) pirmiau už mane pradėjo gamintis chia pudingus. Galiausiai išbandžiau ir aš. Tai nuostabus maistas, turintis gausybę naudingų medžiagų, ypač jeigu pasiskanini su šviežiomis uogomis ir vaisiais.





Tokie pusryčiai yra tobulas pasirinkimas rytais skubantiems ir neturintiems laiko gaminti, nes visas "darbas" tėra užmerkti sėklas su pasirinktu augaliniu pienu iš vakaro, padėti į šaldytuvą ir ryte įsipjaustyti bananą, užsiberti šviežių ar džiovintų uogų ir skanauti. Kad būtų sočiau aš dažniausiai užmerkiu ir šiek tiek avižų dribsnių.

CHIA sėklose yra B1, B2, B3 vitaminų ir žmogaus organizmui būtinų mineralų: kalcio, kalio, cinko, geležies, magnio. Jų sudėtyje taip pat yra Omega-3 ir Omega-6 riebalų rūgščių.

1 porcijai reikės:

  • Kelių šaukštų čia sėklų
  • Augalinio pieno (~200ml)
  • Avižų dribsnių, jei patinka
  • Paskaninti galima kakava, datulėmis ar kitu saldikliu, cinamonu, vanile.
Pieno pilti reikia tiek, kad gausiai apsemtų sėklas, o tada viską gerai išmaišykit.
Išbrinkusias sėklas galima sluoksniuoti (ar tiesiog sudėti ant viršaus) su kokosų drožlėmis, migdolais, šokolado gabaliukais, kakava, cinamonu, datulėmis, uogomis ir vaisiais.

Skanaus!

1 komentaras :

  1. Labas, aš tave atradau tik šiandien. Kokie fainučiai tavo receprukai, pasigaminsiu veganišką tinginuką. Manau ir dar ka pabandysiu, tu šaunuolytė. Nenustok kelti recepetukų. Lauksiu! Bučkis! Sėkmytės. 😘😉👍

    AtsakytiPanaikinti